شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

اخبار و اطلاعات جدید سئو حرفه ای

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

روش ریست فکتوری گوشی‌های اندرویدی و آشنایی با هارد ریست

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

یکی از گزینه‌ها و قابلیت‌های مفید در محصولات اندرویدی، Factory Reset یا بازگشت به حالت کارخانه است. زمانی که گوشی یا تبلت اندرویدی را ریست فکتوری یا به عبارت دیگر هارد ریست می‌کنیم، اپ‌های اضافی که کاربر نصب کرده و همین‌طور اپ‌هایی که بروزرسانی شده، حذف می‌شود و بسته به تنظیماتی که در مراحل ریست فکتوری …

منبع: مجله بی نه
روش ریست فکتوری گوشی‌های اندرویدی و آشنایی با هارد ریست

روش ریست فکتوری گوشی‌های اندرویدی و آشنایی با هارد ریست https://bneh.ir/3950/روش-ریست-فکتوری-گوشیهای-اندرویدی-و-آ/ مجله خبری ای bneh.ir Wed, 07 Sep 2022 22:36:44 0000 تکنولوژی https://bneh.ir/?p=3950

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

یکی از گزینه‌ها و قابلیت‌های مفید در محصولات اندرویدی، Factory Reset یا بازگشت به حالت کارخانه است. زمانی که گوشی یا تبلت اندرویدی را ریست فکتوری یا به عبارت دیگر هارد ریست می‌کنیم، اپ‌های اضافی که کاربر نصب کرده و همین‌طور اپ‌هایی که بروزرسانی شده، حذف می‌شود و بسته به تنظیماتی که در مراحل ریست فکتوری …

منبع: مجله بی نه
روش ریست فکتوری گوشی‌های اندرویدی و آشنایی با هارد ریست

منبع :مجله اینترنتی ایرانی بی نه

فرم دادخواست مطالبه وجه + راهنمای جامع

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

مطالبه وجه زمانی به کار می رود که فردی طلبی از دیگری دارد اما بدهکار با وجود اتمام مهلت، وجه را پرداخت نکرده است. بنابراین، طلبکار از راه قانونی و مراجعه به مراجع قضایی یا ثبتی می خواهد وجه خود به دست آورد. یکی از راه های مطالبه وجه، دادخواست مطالبه وجه می باشد که …

منبع: مجله بی نه
فرم دادخواست مطالبه وجه + راهنمای جامع

فرم دادخواست مطالبه وجه راهنمای جامع https://bneh.ir/2571/فرم-دادخواست-مطالبه-وجه-راهنمای-جامع/ مجله خبری ای bneh.ir Wed, 22 Jun 2022 13:34:46 0000 سبک زندگی https://bneh.ir/?p=2571

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

مطالبه وجه زمانی به کار می رود که فردی طلبی از دیگری دارد اما بدهکار با وجود اتمام مهلت، وجه را پرداخت نکرده است. بنابراین، طلبکار از راه قانونی و مراجعه به مراجع قضایی یا ثبتی می خواهد وجه خود به دست آورد. یکی از راه های مطالبه وجه، دادخواست مطالبه وجه می باشد که …

منبع: مجله بی نه
فرم دادخواست مطالبه وجه راهنمای جامع

منبع :مجله اینترنتی ایرانی بی نه

چگونه کامپیوتر را به تنظیمات کارخانه برگردانیم ویندوز 7

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

در تمام دورانی که با سیستم خودتان کار میکنید زمانی است که می خواهید واقعا از نو تنظیمات کارخانه ای کامپیوتر خود را داشته باشید شاید این کار بتواند در خانه تکانی از کامپیوتر به شما کمک کند یا ممکن است بخواهید کامپیوتر و لپ تاپ خود را بفروشید . در این آموزش میخواهیم به …

منبع: مجله بی نه
چگونه کامپیوتر را به تنظیمات کارخانه برگردانیم ویندوز 7

چگونه کامپیوتر را به تنظیمات کارخانه برگردانیم ویندوز 7 https://bneh.ir/2272/چگونه-کامپیوتر-را-به-تنظیمات-کارخانه-ب/ مجله خبری ای bneh.ir Sat, 11 Jun 2022 01:48:39 0000 رایانه https://bneh.ir/?p=2272

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

در تمام دورانی که با سیستم خودتان کار میکنید زمانی است که می خواهید واقعا از نو تنظیمات کارخانه ای کامپیوتر خود را داشته باشید شاید این کار بتواند در خانه تکانی از کامپیوتر به شما کمک کند یا ممکن است بخواهید کامپیوتر و لپ تاپ خود را بفروشید . در این آموزش میخواهیم به …

منبع: مجله بی نه
چگونه کامپیوتر را به تنظیمات کارخانه برگردانیم ویندوز 7

منبع :مجله اینترنتی ایرانی بی نه

محبوب ترین فیلم های اکشن ۲۰۲۰

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

در این مقاله به ‌معرفی و بررسی بهترین فیلم‌ های اکشن 2020 خواهیم پرداخت؛ فیلم‌هایی که طرفداران ژانر اکشن باید تماشا کنند. با زومجی همراه باشید. وقتی به پایان سال میلادی می‌رسیم بحث «بهترین‌ها» در هر زمینه‌ای به داغ‌ترین بحث در هر پلتفرمی تبدیل می‌شود و بدون شک صنعت سینما هم از این قضیه مستثنی …

منبع: مجله بی نه
محبوب ترین فیلم های اکشن ۲۰۲۰

محبوب ترین فیلم های اکشن ۲۰۲۰ https://bneh.ir/1959/محبوب-ترین-فیلم-های-اکشن-۲۰۲۰/ مجله خبری ای bneh.ir Mon, 16 May 2022 09:20:56 0000 فیلم و سریال https://bneh.ir/?p=1959

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

در این مقاله به ‌معرفی و بررسی بهترین فیلم‌ های اکشن 2020 خواهیم پرداخت؛ فیلم‌هایی که طرفداران ژانر اکشن باید تماشا کنند. با زومجی همراه باشید. وقتی به پایان سال میلادی می‌رسیم بحث «بهترین‌ها» در هر زمینه‌ای به داغ‌ترین بحث در هر پلتفرمی تبدیل می‌شود و بدون شک صنعت سینما هم از این قضیه مستثنی …

منبع: مجله بی نه
محبوب ترین فیلم های اکشن ۲۰۲۰

منبع :مجله اینترنتی ایرانی بی نه

بهینه سازی موتورهای جستجو چیست و چرا اهمیت دارد؟

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) به شما کمک می کند تا ترافیک ارگانیک یا بدون پرداخت را به وب سایت خود جذب کنید. وقتی چند تکنیک ساده بهینه سازی موتور جستجو را می دانید، می تواند به این معنی باشد که تفاوت های وب سایت شما در موتورهای جستجو رتبه بندی می شود یا به …

بهینه سازی موتورهای جستجو چیست و چرا اهمیت دارد؟ https://hillbilly.ir/بهینه-سازی-موتورهای-جستجو-چیست-و-چرا-اه/ https://hillbilly.ir/بهینه-سازی-موتورهای-جستجو-چیست-و-چرا-اه/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Tue, 25 Jan 2022 04:35:27 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=21658 بهینه سازی موتور جستجو (SEO) به شما کمک می کند تا ترافیک ارگانیک یا بدون پرداخت را به وب سایت خود جذب کنید. وقتی چند تکنیک ساده بهینه سازی موتور جستجو را می دانید، می تواند به این معنی باشد که تفاوت های وب سایت شما در موتورهای جستجو رتبه بندی می شود یا به …

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) به شما کمک می کند تا ترافیک ارگانیک یا بدون پرداخت را به وب سایت خود جذب کنید. وقتی چند تکنیک ساده بهینه سازی موتور جستجو را می دانید، می تواند به این معنی باشد که تفاوت های وب سایت شما در موتورهای جستجو رتبه بندی می شود یا به سادگی نادیده گرفته می شود.

اصولاً دو نوع بهینه سازی موتور جستجو وجود دارد. در صفحه، که در مورد همه چیز در سایت شما صحبت می کند و، خارج از صفحه، که به کارهایی می پردازد که دور از سایت خود انجام می دهید تا افراد را به سایت خود بیاورید.

سئو روی صفحه

کلید واژه ها

کلمات کلیدی شما کلمات و عباراتی هستند که افراد هنگام جستجوی اطلاعات در اینترنت در موتور جستجو تایپ می کنند. کلمات کلیدی خود را در عنوان صفحه و عنوان آن قرار دهید. ربات های جستجو به دنبال کلمات در عنوان شما می گردند و از آنها برای شناسایی موضوع اصلی صفحه استفاده می کنند.

محتوا

شما می خواهید محتوای متنوعی برای بالاترین ارزش سئو داشته باشید. این شامل هر پست وبلاگ یا مقاله، عکس، تصویر یا تصویر می شود. پاراگراف های خود را کوتاه نگه دارید، از نقطه ها و عنوان های فرعی استفاده کنید و خواندن مطالب شما را برای مردم آسان کنید (نه فقط ربات های موتور جستجو). اگر محتوایی ایجاد کنید که برای مدت طولانی مرتبط باقی بماند، نتایج سئو شما بهبود خواهد یافت. وقتی محتوای شما برای همیشه سبز است، به این معنی است که شما روی مسائلی متمرکز شده‌اید که مردم ماه‌ها و سال‌های آینده با آن‌ها مواجه خواهند شد.

چگالی کلمه کلیدی

برای جلب توجه موتورهای جستجو، کلمات کلیدی زیادی در آن قرار ندهید. نه تنها خواندن این برای مردم دشوار است، بلکه سایت شما می تواند به عنوان یک سایت اسپم و در لیست سیاه نیز در نظر گرفته شود. چگالی کلمات کلیدی با تقسیم تعداد کلمات کلیدی بر تعداد کلمات یک صفحه تعریف می شود. استاندارد پذیرفته شده برای چگالی کلمات کلیدی بین 2 تا 5 درصد است.

سئوی خارج از صفحه

بک لینک ها

هنگامی که وب سایت های دیگر به شما لینک می دهند، ترافیک موتورهای جستجو بیشتری دریافت خواهید کرد. این لینک ها که بک لینک نامیده می شوند باید از چندین وب سایت معتبر و معتبر باشند.

رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی یکی از مهم ترین استراتژی های سئو خارج از صفحه هستند. افرادی که محتوای شما را در سایت‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر و Google مشاهده و به اشتراک می‌گذارند، مورد توجه موتورهای جستجو قرار خواهند گرفت.

اعتماد به نفس

تقریبا هیچ چیز برای موفقیت وب سایت شما مهمتر از اعتبار نیست. اگر اعتماد مخاطبان خود را از دست بدهید، تمام فروش و قدرت خود را از دست خواهید داد. شما می توانید با به اشتراک گذاری محتوای مرتبط و دقیقی که خودتان ایجاد کرده اید و دیگران ایجاد کرده اند، اعتماد ایجاد کنید.

https://hillbilly.ir/بهینه-سازی-موتورهای-جستجو-چیست-و-چرا-اه/feed/ 0

5 راه برای شناسایی ترافیک ربات به وب سایت شما

هدف نهایی از انجام تجارت آنلاین، دستیابی به کاربران بیشتر است. ایجاد حداکثر دید برای وب سایت شما هدف اصلی هر کسب و کاری است. ترافیک اینترنت به ارتباط کسب و کار، محصول یا خدمات شما با مخاطبانی که از نظر جغرافیایی در سراسر جهان پراکنده هستند کمک می کند. همچنین با ایجاد فرصت‌های تجاری …

5 راه برای شناسایی ترافیک ربات به وب سایت شما https://hillbilly.ir/5-راه-برای-شناسایی-ترافیک-ربات-به-وب-سای/ https://hillbilly.ir/5-راه-برای-شناسایی-ترافیک-ربات-به-وب-سای/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Sat, 22 Jan 2022 12:17:43 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.icoo.ir/?p=21520 هدف نهایی از انجام تجارت آنلاین، دستیابی به کاربران بیشتر است. ایجاد حداکثر دید برای وب سایت شما هدف اصلی هر کسب و کاری است. ترافیک اینترنت به ارتباط کسب و کار، محصول یا خدمات شما با مخاطبانی که از نظر جغرافیایی در سراسر جهان پراکنده هستند کمک می کند. همچنین با ایجاد فرصت‌های تجاری …

هدف نهایی از انجام تجارت آنلاین، دستیابی به کاربران بیشتر است. ایجاد حداکثر دید برای وب سایت شما هدف اصلی هر کسب و کاری است. ترافیک اینترنت به ارتباط کسب و کار، محصول یا خدمات شما با مخاطبانی که از نظر جغرافیایی در سراسر جهان پراکنده هستند کمک می کند. همچنین با ایجاد فرصت‌های تجاری بیشتر و ایجاد اعتماد به تبلیغ‌کنندگان برای بهبود استراتژی‌هایشان، به جذب کاربران بیشتر کمک می‌کند.

هر صحنه اما جنبه تاریک خود را دارد. همانطور که تجارت آنلاین شما رشد می کند، این احتمال اجتناب ناپذیر وجود دارد که نیمی از ترافیک اینترنت شما از ربات ها باشد. ترافیک ربات، به عبارت ساده، ترافیک غیر انسانی است که توسط عنکبوت ها و روبات ها به وب سایت شما می رسد. این ترافیک بازاریابان را فریب می دهد و فکر می کنند که کاربران قانونی وب دارند که به سایت آنها دسترسی دارند اما در واقع هرزنامه است که معمولاً ترافیک با کیفیت پایینی است که داده های جمع آوری شده شما را دستکاری می کند.

بنابراین چگونه مردم از وجود ربات‌هایی که باعث ترافیک سایت شما می‌شوند مطلع می‌شوند؟ به عبارت دیگر، چگونه می توانید مطمئن شوید که بازدیدکنندگان وب سایت شما انسان هستند و ربات نیستند؟

برندها می توانند ترافیک ربات را با نظارت، ردیابی و تجزیه و تحلیل معیارهای سایت زیر شناسایی کنند:

روند ترافیک

ترافیک اینترنت معمولاً در طی یک دوره زمانی به تدریج افزایش می یابد. این رشد به فعالیت های شما مانند بازاریابی ارگانیک، بازاریابی دستمزد، کیفیت کبد و غیره بستگی دارد. بنابراین اگر در یک روز یا یک هفته شاهد افزایش ناگهانی ترافیک شدید، باید زنگی را برای آن به صدا درآورید که می تواند ترافیک بدون سرنشین باشد. چنین ترافیکی گرافیک معمولی را مخدوش می کند و بازاریابان را به این باور می رساند که در واقع ترافیک زیادی را به وب سایت خود وارد می کنند.

نرخ پرش

یک سایت پر از ربات ها نرخ تبدیل بالاتری را نشان می دهد. نرخ های خروج زیر 50% و بین 20-25% بسته به ماهیت کسب و کار شما قابل قبول و سالم در نظر گرفته می شوند. با توجه به همین نکته، موقعیت‌هایی وجود دارد که نرخ پرش به پایین‌ترین حد غیرقابل اجرا، مانند 10 درصد، یا به بالاترین غیرقابل اجرا مانند 95 درصد افزایش می‌یابد که ممکن است نشان دهنده مشکوک بودن فعالیت ربات در وب‌سایت شما باشد.

منابع ترافیک

ترافیک از سه نوع اول کانال یا منبع – ارگانیک، مستقیم و ارجاع می آید. در طول یک حمله ربات، ورودی ترافیک از یک منبع مستقیم می آید. ترافیک سالم و تحت هدایت انسان اغلب از اخبار و منابع طبیعی مانند رسانه های اجتماعی و موتورهای جستجو می آید، جایی که شما تلاش خود را افزایش می دهید.

بازدید به صفحه

اینها ساده و آسان برای شناسایی هستند. در صورت مشاهده چندین بازدید از یک IP در مدت زمان کوتاه می توانید مطمئن باشید که ربات ها به وب سایت شما حمله کرده اند. این ربات ها اغلب سایت شما را در فواصل زمانی منظم پر می کنند، که چرخش های غیر طبیعی را در نمودار ترافیک معمولی شما نشان می دهد.

موقعیت جغرافیایی غیرمنتظره

حتی اگر تعداد بازدیدکنندگانی که به سایت شما می آیند از نظر جغرافیایی پراکنده باشد، همچنان می توانید ربات ها را به دقت شناسایی کنید اگر مخاطبان هدف شما به جایی که هستید نزدیک نباشند. اگر مشتریان منظمی دارید که از موقعیت «x» از سایت شما بازدید می کنند و ناگهان موجی از مشتریان از موقعیت «y» به وجود می آید، این می تواند نشانه ای از ترافیک ربات باشد.

ابزارهای زیادی در اینترنت برای شناسایی و فیلتر کردن این گونه ربات ها و جلوگیری از بازگشت آنها به سایت شما وجود دارد. جستجوهای روزانه یا هفتگی سایت شما برای نظارت و مسدود کردن ترافیک ربات خوب است.

https://hillbilly.ir/5-راه-برای-شناسایی-ترافیک-ربات-به-وب-سای/feed/ 0

آیا کسب و کار کوچک شما باید از Chatbots Commerce استفاده کند؟

مزایا و معایب برقراری ارتباط مکالمه بخش کلیدی فرآیند خرید است، یا از فروشنده شراب بپرسید که چه رنگ قرمزی را توصیه می کند یا به صاحب فروشگاه در فیس بوک پیامی بفرستید تا ببینید آیا کارت هدیه می فروشد یا خیر. من مطمئن هستم که شما از یک وب سایت بازدید کرده اید و …

آیا کسب و کار کوچک شما باید از Chatbots Commerce استفاده کند؟ https://hillbilly.ir/آیا-کسب-و-کار-کوچک-شما-باید-از-chatbots-commerce-استفاد/ https://hillbilly.ir/آیا-کسب-و-کار-کوچک-شما-باید-از-chatbots-commerce-استفاد/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Sun, 23 Jan 2022 04:21:39 0000 طراحی و سئو وب سایت https://mail.hillbilly.ir/?p=21552 مزایا و معایب برقراری ارتباط مکالمه بخش کلیدی فرآیند خرید است، یا از فروشنده شراب بپرسید که چه رنگ قرمزی را توصیه می کند یا به صاحب فروشگاه در فیس بوک پیامی بفرستید تا ببینید آیا کارت هدیه می فروشد یا خیر. من مطمئن هستم که شما از یک وب سایت بازدید کرده اید و …

مزایا و معایب برقراری ارتباط

مکالمه بخش کلیدی فرآیند خرید است، یا از فروشنده شراب بپرسید که چه رنگ قرمزی را توصیه می کند یا به صاحب فروشگاه در فیس بوک پیامی بفرستید تا ببینید آیا کارت هدیه می فروشد یا خیر.

من مطمئن هستم که شما از یک وب سایت بازدید کرده اید و یک جعبه چت ظاهر می شود که از شما می پرسد آیا به کمک نیاز دارید یا برای شروع مکالمه پیشنهاد می دهید. احتمالاً “فردی” که با او صحبت می کنید انسان نیست.

ربات چت به صاحبان مشاغل اجازه می دهد تا پاسخ ها و راه حل ها را ارائه دهند – و حتی سرنخ و فروش ایجاد کنند – 24/7 از طریق چت زنده با خدمات مشتری خودکار. به گفته IBM، تا 80 درصد از سوالات معمول خدمات مشتری را می توان با چت بات پاسخ داد.

دو نوع چت ربات وجود دارد:

1. کسانی که به قوانین تکیه می کنند و نمی توانند به طور محدود بپذیرند / پاسخ دهند.

2. کسانی که از هوش مصنوعی استفاده می کنند از یک الگوریتم حساس برای پذیرش/پاسخ دادن استفاده می کنند.

یکی از حوزه هایی که با این فناوری بیشتر شاهد آن خواهیم بود، پزشکی است. در حالی که هیچ جایگزینی برای یک متخصص – به ویژه در اورژانس – وجود ندارد، پرسیدن سوالات ساده در مورد سرماخوردگی یا داروهای مربوط به شیردهی مناسب و سریع است.

یک مثال در اینجا آمده است: فلورانس یک دستیار سلامت شخصی آنلاین محبوب است. “او” بر دو ویژگی اصلی تمرکز کرد: نظارت بر سلامت و یادآوری دارو. تنها کاری که کاربر باید انجام دهد این است که شروع به صحبت با او در فیس بوک مسنجر، کیک یا اسکایپ کند و او وارد سیستم شود.

اکنون، بیایید نگاهی به سه مزیت تجارت مذاکره بیندازیم:

1. پاسخ سریع، گزینه های متعدد. شما می توانید خیلی سریع به سوالات پاسخ دهید و این نوع ارتباط در بسیاری از پلتفرم های مختلف از جمله Facebook Messenger، SMS، Google Home، Amazon Alexa، Apple Business Chat و WeChat امکان پذیر است.

2. پول، پول، پول. مجبور نیستید تا دیر وقت برای پاسخ دادن به سؤالات کار کنید و مجبور نیستید برای پاسخ دادن به همه ارتباطات به کارکنان پول بدهید. اگر می خواهید از طریق ربات خود بفروشید، می توانید محصول یا خدمات خود را در هر زمان و هر مکان خریداری کنید.

3. شما برای آن داده جمع آوری می کنید. چت ربات‌های تجارت الکترونیک داده‌ها را جمع‌آوری می‌کنند تا بتوانید هر بار که شخصی با نام تجاری شما تعامل می‌کند، تجربه شخصی‌تر ارائه دهید. و بینش ارزشمند زیادی در مورد نیازها، درد و عادات خرید کارفرما به دست می آورید.

عنوان: دومینو از ابزارهای مختلفی استفاده می کند تا دوستداران پیتزا بتوانند به سرعت غذای خود را سفارش دهند، هزینه پرداخت کنند و نظارت کنند.

بیایید آن را به سه روش وزن کنیم:

1. آنها نماینده کسی نیستند. به خصوص در زمینه های پزشکی و حقوقی، این نگرانی وجود دارد که بیماران بدون مراجعه به متخصص از این فناوری ها استفاده کنند. همچنین، شما نباید از بازاریابی محاوره ای به عنوان یک شکل واحد از خدمات مشتری استفاده کنید. مشتریان شما باید بتوانند حداقل در ساعات کاری عادی شما با یک فرد زنده ارتباط برقرار کنند.

2. سوء تفاهم ممکن است رخ دهد. مشکل درک زبان طبیعی است که توانایی تعریف قصد است. ربات ها ما را به خوبی همنوعان ما درک نمی کنند – حداقل هنوز. مشتریان از چت ربات های تجارت الکترونیکی که خوب کار نمی کنند و کسب و کارشان را به رقبا می برند، آزرده می شوند.

3. برای همه موقعیت ها مناسب نیستند. درست است که بسیاری از شرکت‌ها می‌توانند از این فناوری در حال تغییر بهره ببرند، اما سعی نکنید آن را مجبور کنید. اگر سرویس شما برای فهرست شدن در چت هوش مصنوعی بسیار پیچیده است یا نیاز به بحث عمیق دارد، یک ربات چت ممکن است به تلاش یا فروش شما کمکی نکند.

چت بات ها بی نقص نیستند و حتی اگر پیشرفت کنند، اکنون نمی خواهید از مشتریان فاصله بگیرید. با درک مزایا و معایب، می توانید مطمئن باشید که بهترین گزینه چت را برای تجارت خود ایجاد می کنید.

https://hillbilly.ir/آیا-کسب-و-کار-کوچک-شما-باید-از-chatbots-commerce-استفاد/feed/ 0

اهمیت بازاریابی شبکه های اجتماعی در تجارت

امروزه رسانه های اجتماعی همه جا هستند، اداره یک کسب و کار بدون نوعی رسانه اجتماعی غیرممکن است. انواع مختلفی از رسانه های اجتماعی وجود دارد که یافتن یک استراتژی بازاریابی قوی می تواند زمان زیادی را ببرد. من اطلاعات زیادی را در این گزارش کوتاه جمع آوری کرده ام که باید به شما در …

اهمیت بازاریابی شبکه های اجتماعی در تجارت https://hillbilly.ir/اهمیت-بازاریابی-شبکه-های-اجتماعی-در-تج/ https://hillbilly.ir/اهمیت-بازاریابی-شبکه-های-اجتماعی-در-تج/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Thu, 20 Jan 2022 08:01:54 0000 طراحی و سئو وب سایت https://www.hillbilly.ir/?p=21410 امروزه رسانه های اجتماعی همه جا هستند، اداره یک کسب و کار بدون نوعی رسانه اجتماعی غیرممکن است. انواع مختلفی از رسانه های اجتماعی وجود دارد که یافتن یک استراتژی بازاریابی قوی می تواند زمان زیادی را ببرد. من اطلاعات زیادی را در این گزارش کوتاه جمع آوری کرده ام که باید به شما در …

امروزه رسانه های اجتماعی همه جا هستند، اداره یک کسب و کار بدون نوعی رسانه اجتماعی غیرممکن است. انواع مختلفی از رسانه های اجتماعی وجود دارد که یافتن یک استراتژی بازاریابی قوی می تواند زمان زیادی را ببرد. من اطلاعات زیادی را در این گزارش کوتاه جمع آوری کرده ام که باید به شما در شروع و راه اندازی کسب و کارتان کمک کند. امیدواریم تا زمانی که این مطالعه را کامل کردید، ایده بهتری در مورد یک استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی خوب و اینکه چگونه می توانید برای کسب و کار خود بسازید، خواهید داشت.

اولین کاری که یک استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی باید انجام دهد این است که اهداف خود را به مخاطبان خود بگویید. شما باید بتوانید مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید و می خواهید به آنها بگویید که چرا به توجه آنها نیاز دارید. این را می توان از طریق وب سایت شما یا از طریق وبلاگ ها و مقالات معمولی شما انجام داد. این را می توان با افزودن پیوندهایی در پلتفرم های اجتماعی نیز انجام داد که به شما امکان می دهد با مخاطبان خود در پلتفرم های خاص ارتباط برقرار کنید. اکثر این پلتفرم‌ها به شما امکان می‌دهند صفحات نمایه‌ای ایجاد کنید که دارای پیوندهایی هستند که به صفحات و سایر پست‌های شما اشاره می‌کنند، می‌توانید از این برای تبلیغ پست‌های وبلاگ فعلی خود استفاده کنید یا فقط یک پیام سریع ارسال کنید تا به مخاطبان خود اطلاع دهید که دارید چه می‌کنید. .

در مرحله بعد، استراتژی شما باید شامل گزینه های مختلفی برای دستیابی به مخاطبان باشد. این سایت به روشی محبوب برای دستیابی به مشتریان بالقوه تبدیل شده است، بنابراین ممکن است بخواهید برای افزایش مخاطبان خود، فید RSS را به وب سایت یا وبلاگ خود اضافه کنید. تجزیه و تحلیل اجتماعی به شما کمک می کند بدانید کدام یک از سایت ها بیشترین بازدید را دارند و از کدام یک می توانید به نفع خود استفاده کنید. چند برنامه وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا بفهمید کدام یک از پلتفرم های رسانه های اجتماعی برای جایگاه خاص شما موثرتر هستند. برخی از این برنامه ها عبارتند از Google Analytics و Mixpanel.

نکته مهم دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که باید پیوندهایی را به شبکه های اجتماعی ارسال کنید که شانس بالایی برای کلیک کردن دارند. اگر مطمئن نیستید که پیوند شما موفق خواهد بود یا خیر، همیشه می توانید رتبه بندی الکسا را ​​برای هر دامنه ای که فکر می کنید بررسی کنید. این به شما ایده می دهد که چه پلتفرم هایی در بین مخاطبان هدف شما محبوب ترین هستند. این یک راه عالی برای دیدن اینکه آیا پلتفرم انتخابی شما واقعاً برای مخاطبان هدف شما جذاب است یا خیر است.

استراتژی دیگری که هنگام استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی برای فروش کسب و کار خود باید در نظر بگیرید، ارتباط با اینفلوئنسرها است. اینفلوئنسرها افراد حرفه‌ای هستند که طرفداران زیادی در جایگاه خود ایجاد کرده‌اند و به دلیل تخصص خود در یک موضوع خاص شناخته شده‌اند. توانایی برقراری ارتباط با اینفلوئنسرها روشی موثر برای جلب توجه مخاطبان هدف شماست زیرا آنها از قبل به موضوعی که شما در مورد آن صحبت می کنید اهمیت می دهند. شما می توانید فعالانی را در صنعت خود بیابید که نه تنها در صنعت خود تأثیرگذار هستند بلکه در دسترس نیز هستند.

استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی به عنوان یک ابزار بازاریابی راهی عالی برای هدایت ترافیک به وب سایت شما است. با این حال، باید از آن به عنوان یک ابزار ارتباطی نیز استفاده کنید تا بتوانید به مخاطبان خود اعتماد کنید. مهم است که به یاد داشته باشید که مشتریان از دریافت توصیه های مفید از کسی که می توانند با او صحبت کنند، لذت می برند، به خصوص اگر شخصی باشد که در صنعت خود متخصص به حساب می آید.

در نهایت، رسانه های اجتماعی نیز به مدافع کارمندان تبدیل شده اند. این به این دلیل است که بسیاری از کارمندان احساس می کنند که حمایت مورد نیاز خود را از کارفرمایان خود دریافت نمی کنند. علاوه بر این، کارکنانی که از سوی کارفرمایان خود احساس قدرت می کنند، عموماً شادتر هستند. مهم است که مطمئن شوید از رسانه های اجتماعی به عنوان ابزار استخدام استفاده نمی کنید مگر اینکه تیمی از حامیان کارمند داشته باشید. استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان یک ابزار استخدام باید تا زمانی که یک حمایت قوی برای صنعت شما ایجاد شود محفوظ بماند. این تضمین می کند که نه تنها نیازهای کارکنان خود را دنبال می کنید، بلکه نیازهای خود را نیز دنبال می کنید.

رسانه های اجتماعی به یکی از موثرترین ابزارهای بازاریابی در اینترنت تبدیل شده اند. اگر صاحب کسب و کار یا یک بازاریاب اینترنتی هستید، مهم است که یاد بگیرید چگونه از این منابع به طور موثر استفاده کنید. رسانه های اجتماعی به شما این امکان را می دهند که در سطح شخصی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. به شما این امکان را می دهد تا با مشتریان به روشی انسانی تر تعامل کنید و روابطی ایجاد کنید که از طریق ایمیل، تماس های تلفنی یا مکالمات رو در رو امکان پذیر نباشد. بنابراین، رسانه‌های اجتماعی می‌توانند چیزی بیش از یک استراتژی بازاریابی باشند، بلکه می‌توانند استراتژی‌ای باشند که می‌توانند نحوه عملکرد کسب‌وکار شما را کاملاً تغییر دهند.

https://hillbilly.ir/اهمیت-بازاریابی-شبکه-های-اجتماعی-در-تج/feed/ 0

مشخصات تریسی واکر

مشخصات تریسی واکر

تریسی واکر به عنوان یکی از پیشروترین خرده فروشان و مربیان آنلاین شهرت پیدا کرده است. او دو سال تجربه در آموزش MLM دارد و علیرغم این واقعیت، او یک نیروی ارزشمند است. همین جنبه است که او را به پردرآمدترین کارمند و حقوق بگیر تبدیل می کند. واکر 302 ارتباط دارد و قبل از …

مشخصات تریسی واکر https://hillbilly.ir/مشخصات-تریسی-واکر/ https://hillbilly.ir/مشخصات-تریسی-واکر/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Wed, 12 Jan 2022 13:46:22 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=21064

مشخصات تریسی واکر

تریسی واکر به عنوان یکی از پیشروترین خرده فروشان و مربیان آنلاین شهرت پیدا کرده است. او دو سال تجربه در آموزش MLM دارد و علیرغم این واقعیت، او یک نیروی ارزشمند است. همین جنبه است که او را به پردرآمدترین کارمند و حقوق بگیر تبدیل می کند. واکر 302 ارتباط دارد و قبل از …

مشخصات تریسی واکر

تریسی واکر به عنوان یکی از پیشروترین خرده فروشان و مربیان آنلاین شهرت پیدا کرده است. او دو سال تجربه در آموزش MLM دارد و علیرغم این واقعیت، او یک نیروی ارزشمند است. همین جنبه است که او را به پردرآمدترین کارمند و حقوق بگیر تبدیل می کند.

واکر 302 ارتباط دارد و قبل از اینکه به MLM بپیوندد، نه تنها یک کارآفرین موفق بود، بلکه در آن نیز تأثیرگذار بود. منحصر به فرد آن مذاکره در معاملات کوتاه مدت و دستگیری های اولیه است. با توجه به رکود بازار، او در بازاریابی شبکه ای مطرح شد و تلاش های او تأثیر بسزایی در این صنعت داشت.

تریسی دارای مدرک MBA در بازاریابی از دانشگاه A&M فلوریدا است و چندین کارت در دست دارد. در همین راستا، زمانی که او برای اولین بار وارد بازاریابی MLM شد، در یک شرکت بازاریابی شبکه ای به عنوان ارائه دهنده آفلاین مشغول به کار شد و در این سمت رهبر سازمانی بود. علاوه بر این، او همچنین وظیفه آموزش بیش از 2000 توزیع کننده را داشت. در طول همکاری خود با این شرکت بود که او توانست مهارت ها و آموزش های خود را بهبود بخشد. به دلیل تعهدی که دارد، او همچنین توانسته است دیگران را برای تبدیل شدن به بازاریاب موفق آموزش دهد.

تصمیم تریسی برای استفاده از مهارت هایش در سال 2008 گرفته شد. او بر گسترش تجارت آنلاین خود تمرکز کرد و در عرض سه ماه پیشرفت چشمگیری داشت. در نتیجه، به او فرصت داده شد تا کتاب را با هم بنویسد. «قدرت رهبری» و این به او فرصتی داد تا در میان گران‌ترین نویسندگان نیویورک تایمز مانند بن گی سوم و ایوان میسنر قرار بگیرد.

در همان سال در بهار، تریسی با My Lead System Pro آشنا شد و در عرض 10 ماه توانست رتبه اول را در میان استخدام‌کنندگان و تولیدکنندگان زن به دست آورد. او در حال حاضر مسئولیت آموزش و مربیگری سایر اعضا را بر عهده دارد بدون توجه به اینکه در چه شرکت MLM کار می کند. علاوه بر این، او همچنین به تیم MLSP در تعیین مسیر شرکت کمک می کند. به لطف مهارت هایی که از طریق MLSP به دست آورد، تریسی توانسته بیش از 150 توزیع کننده را در شرکت خود ثبت کند و همچنین شهرت خوبی برای او به ارمغان آورده است.

مهارت‌های او در بازاریابی اجتماعی، رسانه‌های اجتماعی و وبلاگ‌نویسی نهفته است و از همه مهم‌تر او از آموزش استراتژی‌های ایجاد ترافیک رایگان و سرنخ برای کسب‌وکارشان به دیگر بازاریابان لذت می‌برد. تریسی برنامه‌های زیادی مانند دوره آموزشی رایگان، اولین امضای خود با نام «بلاگ دانا باشید» و «نقشه بازاریابی ۵ روزه» را ایجاد کرده است.

https://hillbilly.ir/مشخصات-تریسی-واکر/feed/ 0

Top 30 Customer Data Platforms for 2022

Top 30 Customer Data Platforms for 2022

Gone are the days when the buyer journey was a simple linear path down the sales funnel. With consumers using multiple devices to engage in multiple channels, the buyer journey now seems more like a random path on a pinball machine—dozens of touchpoints creating a plethora of interactions. These can make it difficult for brands …

Top 30 Customer Data Platforms for 2022 https://hillbilly.ir/top-30-customer-data-platforms-for-2022/ https://hillbilly.ir/top-30-customer-data-platforms-for-2022/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Tue, 28 Dec 2021 10:25:20 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=20289

Top 30 Customer Data Platforms for 2022

Gone are the days when the buyer journey was a simple linear path down the sales funnel. With consumers using multiple devices to engage in multiple channels, the buyer journey now seems more like a random path on a pinball machine—dozens of touchpoints creating a plethora of interactions. These can make it difficult for brands …

Top 30 Customer Data Platforms for 2022

Top 30 Customer Data Platforms for 2022

این پست از سایت باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب که از دانشنامه ویکی پدیا مطلبی در مورد "Top 30 Customer Data Platforms for 2022" ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در زمینه اموزش سئو و دیجیتال مارکتینگ به دسته بندی " "مراجعه کنید.
.post-categories{display:inline; list-style: none;} .post-categories li{display:inline;margin-right:0} .entry-content.entry ul{padding-right:0!important;margin-right:0!important}

Gone are the days when the buyer journey was a simple linear path down the sales funnel. With consumers using multiple devices to engage in multiple channels, the buyer journey now seems more like a random path on a pinball machine—dozens of touchpoints creating a plethora of interactions. These can make it difficult for brands to keep up with customer engagement.

Here’s where customer data platforms (CDP) come in. They integrate various touchpoints and consolidate customer data to help brands gain valuable insights into consumer behavior. CDPs give businesses a unified view of what their customers need, so they can craft targeted campaigns more effectively. Without any doubt, CDPs bring massive benefits to the success of marketing campaigns.

To help you find the best CDP for your business, we have narrowed the choices from hundreds of platforms available on the market today. Here are the top 30 customer data platforms for 2022.

Top 30 Customer Data Platforms for 2022:

Top 30 Customer Data Platforms

Understand and engage customers in real time. Aside from unifying customer data, Tealium AudienceStream also enables you to pull up analytics in real time, so you can optimize audience engagement. 

AudienceStream is powered by machine learning technology and comprehensive tools that can be easily deployed even in mid to large enterprises across all industries. It enables centralized access from multiple systems and fast integration with CRM, marketing automation, email apps, and other business systems.

Highly rated for personalization and advanced analytics, this CDP is best used for managing advertisements, customer engagement, and the helpdesk.

Pros

  • Plethora of use cases
  • Real-time data capture and management
  • Wide range of connectors

Cons

  • Slightly steep learning curve 
  • Intimidating user interface 
  • Concurrent user support can be improved 

If you are looking to scale digitally and strategically, consider utilizing Bloomreach Engagement. This platform not only unifies your customer data but also enhances the customer experience.

Bloomreach Engagement CDXP lets you collect, store, and secure your own data and use extensive analytics capabilities to gain deep customer insights. This gives you a better understanding of your customers’ behavior and facilitates more effective segmentation in various campaign scenarios.

Pros

  • Execution of campaigns across multiple channels
  • Product personalization based on real-time customer behavior
  • Easy to use

Cons

  • No automatic dashboards for surveys
  • Complex web layers
  •  Steep learning curve

Unify sales, marketing, and service for exceptional experiences throughout your customer data lifecycle through Treasure Data.

This enterprise CDP uses IoT devices to create customer profiles and gives users access to top-notch database tools. It offers a lot of functionality and can handle massive data volumes for better segmentation and more accurate analytics.

With its high uptime and fast response times, Treasure Data is highly recommended for high-volume sites that need to integrate multiple data sources. 

Pros

  • Data aggregation and processing time
  • Predictive and actionable insights 
  • Seamless integrations

Cons

  • Lack of flexibility
  • Slow graphical user interface

Designed as a solution for chronic customer data fragmentation, ActionIQ CDP is equipped with a comprehensive tech stack for high-performing organizations. 

ActionIQ CDP enables access to real-time data at every touchpoint of your omnichannel marketing initiatives. It allows you to align people, technology, and processes in various touchpoints to enhance personalization throughout the buyer journey.

This platform is best for enterprises looking for better handling of customer journeys and advanced segmentation.

Pros

  • Intuitive journey mapping
  • Wide breadth of functionality
  • Excellent support team and customer service

Cons

  • Bulky flight process
  • Limited reporting

Make your company data accessible to your teams wherever and whenever they need it. BlueConic consolidates information from disparate systems into a central database for a 360-degree view of existing and prospective customers.

This pure-play CDP unifies customer profiles and synchronizes them across various ecosystems. This enables you to build detailed customer profiles for more accurate segmentation that enhances customer engagement.

Its user-friendly interface makes it easy to deploy website overlays and customized email campaigns. It can be used not just for data capture but also for serving ads and promotions.

Pros

  • Scalability
  • Flexible data tools
  • Regular platform updates

Cons

  • Some integrations are glitchy
  • Limited analytics and reporting

Craft relevant marketing campaigns and create personalized digital experiences. Lytics harnesses machine learning and data science to enable data teams and marketers to streamline campaigns across various channels.

Lytics gives you a holistic customer view and helps generate data-driven insights for campaign optimization. Utilize intuitive tools for client activation, audience segmentation, and web personalization, among many others. This CDP also boosts your marketing tech stack, as it integrates with over 80 downstream tools.

Pros

  • Easy audience segmentation
  • Excellent behavioral scoring methodology
  • Great targeting

Cons

  • Limited customization
  • Complex integration with other apps

Segment gives you the data foundation you need to transform your business into a customer-centric brand. Collect, consolidate, and use your customer data on various touchpoints to make real-time decisions that enhance customer experiences.

Twilio Segment allows you to create a data toolkit for all your teams in one intuitive platform. Marketers get a single view of customers and engage with real-time audiences. Product development teams can access data for a better understanding of what customers need. Engineering teams can deploy custom functions and integrate tools across any platform.

Pros

  • Easy integration with existing CRM
  • Real-time data integration
  • Standardization of data via a shared data dictionary

Cons

  • Confusing onboarding process
  • Requires insertion of code snippets for accurate results

Improve your marketing performance with Amperity’s AI-powered platform. This enterprise CDP gives you a 360-view of your customer profiles, a unified hub for data intelligence and client activation, an integrated data infrastructure, and AI-driven ID resolution and management.

Commonly used by small businesses engaged in retail, Amperity helps you connect, identify, and understand your customers. Insights gained through this platform can build customer loyalty and drive business growth.

Pros

  • Easy-to-use audience segmentation
  • Excellent predictive analytics
  • Unlocks insights instantly

Cons

  • Complicated interface
  • Limited campaign reporting 

One of the first CDPs to use machine learning, FirstHive has delivered positive results to its users in terms of marketing metrics. It utilizes ML algorithms to build unified customer identities from data gathered from multiple sources.

One of the primary appeals of FirstHive is that it lets you manage your customer data while maintaining compliance with privacy regulations. Another is that it has deep learning capabilities that can gather data even from unstructured sources and generate deep insights from predictive analytics.

Pros

  • Intuitive graphical user interface
  • Efficient campaign execution and support team
  • GDPR and CCPA compliant

Cons

  • Tricky to modify an existing campaign
  • Relatively high learning curve

Unlock data silos and make more sense of your customer journey through Hull CDP. This platform consolidates customer data to keep all your customer-facing teams in sync.

Hull does away with time-consuming API integrations and disparate tools that make data synchronization slow and inefficient. It integrates marketing data, customer support information, and CRM data into one user profile for consistent representation at any point in the customer journey.

Pros

  • Deep, native integrations 
  • Real-time data synchronization
  • Excellent customer support and service

Cons

  • Frequent downtimes
  • Fewer available integrations

Accelerate growth by delivering exceptional customer experiences through mParticle. This simple yet powerful CDP has an intuitive interface that is easy to navigate and integrate. It is used by marketers and data analysts to gather and unify customer data from multiple channels.

As an infrastructure CDP, mParticle can be quickly deployed in various systems to help teams better manage data quality. It is useful for creating product roadmaps, logging customer journeys, and devising marketing campaigns. Its arsenal of tools includes predictive analytics, multichannel data collection, customer sentiment tracking, and campaign management.

Pros

  • Data connections are easy to set up on social media platforms
  • Great user interface design
  • Fast and reliable

Cons

  • Relatively high cost
  • Unable to edit existing data connections

Optimize your engagement with your customers throughout their buyer journey. Totango, a Customer Success software, enables you to get real-time access to customer data, so you can take proactive approaches while nurturing them at each touchpoint.

Popular among startups and scaleups, Totango provides both flexibility and scalability in optimizing the customer journey. You can integrate the platform with the existing tools in your tech stack and manage all aspects of customer engagement in a single dashboard.

Pros

  • Customer health score tracking and analysis
  • Robust customer segmentation
  • Visualization of data and trends

Cons

  • Limited UI customization
  • Some training is suggested 
  • Pages tend to load slow

Set apart from its competition by its no-code AI-driven platform, SALESmanago is among the most popular CDPs today. It combines customer data management, customer experience optimization, and marketing automation in one agile platform.

With SALESmanago, you can deliver hyper-personalized customer experiences in multiple channels. The platform leverages AI, big data analytics, and machine learning to process zero and first-party data. It’s packed with tools and features for email and social media marketing, lead management, campaign management, and reporting and analytics.

Pros

  • Comprehensive tool stack
  • Convenient drag-and-drop functionality
  • Flexible price tiers

Cons

  • Lean customization options
  • Limited third-party integrations

Create hyper-personalized experiences for every customer across all your marketing channels. Lemnisk’s hybrid CDP is backed by a powerful AI engine for intelligent segmentation and channel orchestration.

Increase your conversion and retention rates using an intuitive customer journey builder. Improve customer experiences on all channels, both online and offline, through insights gained from its proprietary machine learning engine.

Lemnisk is focused on the banking, financial services and insurance sector, but its ample catalog of features can deliver growth for enterprises in other industries as well. 

Pros

  • Excellent customization
  • Synchronization across multiple channels
  • Identity resolution for easier customer targeting

Cons

  • Rudimentary reporting dashboard
  • Team-dependent for data

Among the leading CDPs for retailers, Lexer is ideal for direct-to-consumer enterprises looking for an all-in-one platform for sales, marketing, and customer service.

Engage better with your customers through a single customer view and real-time data that you can access across various platforms. It uses machine learning and marketing models for intelligent and predictive analytics. This facilitates better decision-making based on data-driven insights.

Pros

  • Easy to install and implement
  • Strategic consulting services
  • Micro customer segmentation

Cons

  • May experience some complexities during the setup process
  • No automated reporting

Sit back and relax as Autopilot cruises along the entire customer journey to convert leads and build customer loyalty. This marketing automation software unifies your customer data with its agile customer data platform.

Access numerous marketing automation templates to automate your customer journey with just a few clicks. Segment your customers, and activate them with personalized experiences in multiple channels.

Pros

  • No-code drag-and-drop tools
  • Automation on social media platforms
  • Visual graphic interface

Cons

  • Limited customization on email building
  • Unintuitive backend navigation

SAP Customer Data Platform lets you deliver personalized engagements through a better understanding of your customers.

Grow your audience and build trust with your customers through transparent data control that adheres to data privacy and compliance policies. Activate the right customer data, and deliver it to the right channels in real time. Get holistic views of your customers for better segmentation and audience management. 

Pros

  • High data volume capacity
  • Great solution for identity management
  • Excellent connectors

Cons

  • Customization can be more flexible 
  • Analytics and automated reports can be improved

Collect, convert, and capitalize data to drive personalization at scale. Squeezely CDP brings all your customer information in one place and synchronizes all your channels for your cross-media marketing campaigns.

Squeezely gives your marketing strategy an advantage by enabling you to create a customer database online and track customer behavior and activities. It is a great complement to CRM tools used in comprehensive market research.

Pros

  • Real-time customer behavioral data 
  • Excellent customer support
  • Easy integration

Cons

  • Expensive pricing tiers
  • Limited dashboard 

Optimize the use of your first-party data in campaigns through intelligent analytics by CrossEngage. This powerful platform combines customer data and customer prediction to address complexities in managing customer engagement.

CrossEngage leverages automated machine learning and artificial intelligence to deliver real-time solutions for cross-channel campaign management. It gives you a 360-degree view of each customer and allows sophisticated segmentation. Its advanced models also enable multiple use cases tailored for your unique business needs.

Pros

  • Great personalization features
  • Popups and notification alerts
  • Analytics and ROI tracking

Cons

  • Dashboard could use some improvements
  • Limited data import and export capabilities

Accelerate your eCommerce growth with the integrated no-code CDP and smart marketing automation of Wigzo. Deliver personalization across multiple channels and convert leads faster using smart segmentation, AI automation, business intelligence, and native analytics.

Wigzo makes omnichannel automation easy, so your brand message remains consistent at all your touchpoints. It also enables you to make data-driven decisions, so you can improve your customer lifetime value.

Pros

  • Dynamic content
  • Simplified workflow
  • Great for remarketing

Cons

  • Poor data reporting
  • Some migration and integration risks

Formerly Zaius, Optimizely Data Platform is an extensible CDP that helps eCommerce businesses create seamless digital journeys for their customers.

Optimizely CDP helps you attain higher customer lifetime value by aligning your organizational processes around customer data. This enables you to deliver relevant experiences across the customer journey and build customer loyalty.

Pros

  • Fluid and intuitive user interface
  • Speedy integration with third-party platforms
  • Good attribution modeling

Cons

  • Long onboarding process
  • Random errors such as data mismatch, glitches, and delayed reporting

Empower your customer-facing teams with data-driven insights they can use to build high-impact campaigns. Acquia’s CDP has a plethora of tools, pre-built attributes, and configurable features for advanced segmentation, analytics, and automation.

Acquia also offers high scalability with its modern SaaS architecture that’s capable of handling massive data volumes. Its machine learning framework delivers relevant and actionable insights for multi-touch campaigns.

Pros

  • Drag-and-drop editor 
  • Powerful customer segmentation and segment analysis
  • Plenty of options for filtering data

Cons

  • Some training for the platform is recommended
  • Glitchy reporting tool

Personalize your customer experience using an open source customer data platform. Apache Unomi is an extensible platform with embedded features for managing data of customers, leads, and visitors.

Apache Unomi lets you adapt website content to your customers through web personalization. It is also capable of collecting and tracking data from mobile apps, so you can better understand customer behavior and activity.

Pros

  • Real-time decisioning
  • User privacy controls
  • Easy deployment and installation

Cons

  • Difficult to navigate
  • Dashboard in terms of visuals can be improved

Drive profitability without sacrificing customer data privacy. Meiro helps you identify your customers and unify their data through an identity resolution algorithm that maintains GDPR compliance.

With Meiro, you can optimize interactions with your customers. You are given a single view of your customer and the capability for data activation in various touchpoints. Real-time data processed using advanced AI and machine learning gives you immediate insights, so you can create deep personalization based on accurate segmentation.

Pros

  • Easy to deploy
  • Scalable
  • User-friendly interface

Cons

  • No mobile and on-premise deployment
  • No behavioral analytics

SessionM’s customer data management platform facilitates data collection from disparate sources, including mobile apps, eCommerce sites, POS systems, and other channels. It consolidates all data into a single customer view and unlocks real-time insights to help you engage customers at every touchpoint.

SessionM utilizes machine learning to enhance analytics for relevant and actionable data. This makes it a great platform for personalization, rewards, and gamification. 

Pros

  • Low compliance, security, and privacy risk
  • Excellent support system
  • Personalized campaigns via texts, emails, and push notifications

Cons

  • Issues in integrations with some platforms
  • Limited trainings available

Be empowered by real-time decisioning that delivers business results. Redpoint Global’s rgOne CDP uses machine learning algorithms to process customer data and generate results-driven analytics.

Aside from unifying customer data, it gives you full control of your own data, so you can access and take action on them on your own terms. The platform is powerful enough to aggregate high volumes of data for hyper-personalization.

Pros

  • Data matching and cleansing 
  • Customizable interface
  • Accurate real-time customer data

Cons

  • Poor data import and export capabilities
  • Limited custom reports

Target and engage your customers with actionable customer data. QuickPivot CDP lets you collect and segment customer data and utilize them for intuitive cross-channel campaigns.

QuickPivot is a robust platform with advanced features such as predictive modeling, data integration, behavioral analytics, customer segmentation, and campaign management. It’s most useful in creating 360-degree views of customers for effective one-to-one personalization in various channels.

Pros

  • Measurable success ratio
  • Aggregates online and offline data
  • Great for omnichannel marketing

Cons

  • Limited customizability in terms of reporting
  • Limited usability

Take the proactive approach with Oracle Unity. Know which action to take for a better customer experience at each touchpoint in the customer journey.

Oracle Unity leverages machine learning to analyze real-time data gathered from multiple touchpoints. It harnesses the power of data to activate personalized experiences. Aside from building unified customer profiles, it is also equipped with features that enable profile enrichment, smart segmentation, and deep customer analytics. 

Pros

  • Dynamic, connected customer profiles
  • Advanced privacy and identity controls
  • Live support

Cons

  • Expensive price range
  • Complicated user interface

Build a unified profile for each of your customers, and use data intelligence to personalize their experiences. Do these in one intuitive platform powered by artificial intelligence, machine learning, and big data technology.

Ometria puts together all the features of a CDP and a cross-channel marketing platform to give you a comprehensive solution for your campaigns. It also offers advanced segmentation and integration with social marketing platforms.

Pros

  • Seamless integration with eCommerce platforms
  • Advanced campaign configuration
  • In-depth analysis

Cons

  • Can do with more options for segmenting customers
  • Poor management of email deliverability

Designed specifically for B2B companies, Leadspace CDP is capable of handling huge volumes of data collected from multiple channels. It unifies customer data into a B2B graph and uses advanced analytics to rationalize millions of data points. It then generates insights that marketers can use to segment and activate customers across all digital channels.

Pros

  • Match and merge feature
  • Good for lead nurturing, qualification, and distribution
  • Strong integration with eCommerce platforms

Cons

  • Conservative enrichment credits
  • Expensive and inflexible subscriptions
https://hillbilly.ir/top-30-customer-data-platforms-for-2022/feed/ 0

12345678910
last