اخبار و اطلاعات جدید سئو حرفه ای

اخبار و اطلاعات جدید سئو حرفه ای را در این پایگاه خبری بخوانید.

پرداخت حقوق اقشار مستمری بگیر و اعتبار کالاهای اساسی در اولویت قرار می‌گیرد

نایب رئیس کمیته برنامه و بودجه مجلس از توافق کمیته با سازمان برنامه و سازمان هدفمندی یارانه ها برای اولویت پرداخت حقوق بازنشستگی ، مزایای اجتماعی ، کمیته امداد و اعتبار کالاهای اساسی و گندم خبر داد. حجت الاسلا سیدمحمدرضا میرتاجا الدینی در گفت وگو با مجله زنده خبری ، با اشاره به جلسه کمیته …

پرداخت حقوق اقشار مستمری بگیر و اعتبار کالاهای اساسی در اولویت قرار می‌گیرد https://livemag.ir/2021/05/پرداخت-حقوق-اقشار-مستمری-بگیر-و-اعتبار/ https://livemag.ir/2021/05/پرداخت-حقوق-اقشار-مستمری-بگیر-و-اعتبار/#respond مجله زنده خبری Sun, 23 May 2021 13:46:37 0000 اقتصادی https://livemag.ir/2021/05/پرداخت-حقوق-اقشار-مستمری-بگیر-و-اعتبار/ نایب رئیس کمیته برنامه و بودجه مجلس از توافق کمیته با سازمان برنامه و سازمان هدفمندی یارانه ها برای اولویت پرداخت حقوق بازنشستگی ، مزایای اجتماعی ، کمیته امداد و اعتبار کالاهای اساسی و گندم خبر داد. حجت الاسلا سیدمحمدرضا میرتاجا الدینی در گفت وگو با مجله زنده خبری ، با اشاره به جلسه کمیته …

نایب رئیس کمیته برنامه و بودجه مجلس از توافق کمیته با سازمان برنامه و سازمان هدفمندی یارانه ها برای اولویت پرداخت حقوق بازنشستگی ، مزایای اجتماعی ، کمیته امداد و اعتبار کالاهای اساسی و گندم خبر داد.

حجت الاسلا سیدمحمدرضا میرتاجا الدینی در گفت وگو با مجله زنده خبری ، با اشاره به جلسه کمیته برنامه و بودجه مجلس عصر امروز (یکشنبه) که با حضور پورمحمدی معاون وزیر برنامه ریزی و اقتصاد برگزار شد. سازمان بودجه و حاجتی ، رئیس سازمان هدفمندی یارانه ها گفتند: هزینه های سال 1399 در نظر گرفته شده است. یارانه های هدفمند و میزان درآمد جمع آوری شده در سال جاری و نحوه تخصیص منابع برای هزینه های مشخص شده در قانون ، بسته به درجه آن پیاده سازی.

وی به بررسی تحقق درآمدهای مربوط به تبصره 14 و هدفمندسازی یارانه ها به عنوان موضوعات مهم در جلسه امروز اشاره کرد و خاطرنشان کرد: طبق گزارش سازمان برنامه و بودجه ، درآمد پیش بینی شده برای 2 ماه اول سال 1400. هرگز به طور کامل جمع آوری نمی شود و در ماه های آینده جبران می شود.

میرتای الدینی ادامه داد: بخشی از درآمد بودجه از محل فروش منابع نفتی تأمین می شود و ارز دریافتی به بانک مرکزی تعلق می گیرد که سال گذشته حدود یک و نیم میلیارد دلار از فروش منابع نفتی بود. بر اساس سیاست های خود ، بانک مرکزی به منظور انتقال منابع دریافتی به سازمان هدف برای دریافت یارانه ، به تدریج ارز را به بازار تزریق و آن را به ریال تبدیل می کند.

وی همچنین یادآور شد: در این جلسه ، ما در مورد سازمان یارانه های هدفمند و سازمان برنامه و بودجه توافق کردیم که اولویت ها را تا زمان دریافت منابع کامل تعیین کنیم و حقوق بازنشستگان ، تأمین اجتماعی ، کمیسیون کمک ها و مبالغ اساسی را پرداخت کنیم. وام کالا گندم “پرداخت کامل و جبران موارد باقیمانده در تبصره 14 در ماههای بعدی و پس از دریافت منابع کامل. همچنین تصمیم گرفته شد گزارشهای کامل تری ارائه شود و در جلسات آینده سازمان هدفمندی یارانه تصمیمات لازم اتخاذ شود.

انتهای پیام

https://livemag.ir/2021/05/پرداخت-حقوق-اقشار-مستمری-بگیر-و-اعتبار/feed/ 0

[ بازدید : 60 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 4 خرداد 1400 ] [ 10:45 ] [ Kevin ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]