اخبار و اطلاعات جدید سئو حرفه ای

اخبار و اطلاعات جدید سئو حرفه ای را در این پایگاه خبری بخوانید.

آیا این تجارت کند است؟ 13 راه برای تجدید نظر در انگیزه بازگشت

آیا این تجارت کند است؟ 13 راه برای تجدید نظر در انگیزه بازگشت

مدیر Crypt Marketing Online # 14 چگونه خود و شرکت خود را از مارپیچ نزولی خارج کنید در داستانهای قبلی خود از Crypt Marketing Online ، نوشتم که سالگرد COVID-19 جهان ما را فرا گرفته است. من افکار خود را در مورد چگونگی کاهش تأثیر آن بر اکثر ما به اشتراک گذاشته ام. من همچنین …

آیا این تجارت کند است؟ 13 راه برای تجدید نظر در انگیزه بازگشت https://hillbilly.ir/آیا-این-تجارت-کند-است؟-13-راه-برای-تجدید-ن/ https://hillbilly.ir/آیا-این-تجارت-کند-است؟-13-راه-برای-تجدید-ن/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Mon, 18 Oct 2021 23:47:38 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=16539

آیا این تجارت کند است؟ 13 راه برای تجدید نظر در انگیزه بازگشت

مدیر Crypt Marketing Online # 14 چگونه خود و شرکت خود را از مارپیچ نزولی خارج کنید در داستانهای قبلی خود از Crypt Marketing Online ، نوشتم که سالگرد COVID-19 جهان ما را فرا گرفته است. من افکار خود را در مورد چگونگی کاهش تأثیر آن بر اکثر ما به اشتراک گذاشته ام. من همچنین …

آیا این تجارت کند است؟ 13 راه برای تجدید نظر در انگیزه بازگشت

مدیر Crypt Marketing Online # 14

چگونه خود و شرکت خود را از مارپیچ نزولی خارج کنید

در داستانهای قبلی خود از Crypt Marketing Online ، نوشتم که سالگرد COVID-19 جهان ما را فرا گرفته است. من افکار خود را در مورد چگونگی کاهش تأثیر آن بر اکثر ما به اشتراک گذاشته ام.

من همچنین نشان دادم که چندی پیش قربانی سرقت هویت شده بودم و چگونه زندگی ما را خراب کرد و مسیر امور آینده را تغییر داد.

در واقع ، اگر این جنایت فجیع نبود ، تجارت من شکل نمی گرفت. ممکن است هنوز در دنیای شرکت ها کار کنم. شاید برای گرفتن مدرک به مدرسه نرفته باشم.

گاهی اوقات این محیط ما می تواند جالب باشد. و همچنین می تواند قدرتمند ، آزاردهنده و ساده باشد ، مخصوصاً وقتی که به کسب و کار ما می آید.

من مطمئن نیستم که بخاطر به خاطر آوردن جنایتی است که سالها پیش علیه ما انجام شده است یا نه ، اما در واقع ، این هفته در بخش انگیزشی مشغول بودم.

آیا می توانید با یکدیگر صحبت کنید؟

موانع همیشه بسته به یکدیگر ظاهر می شوند.

یک مشکل یک مشکل را حل می کند و یک مشکل دیگر باید حل شود.

من کاری دارم که می دانم باید انجام دهم ، اما تعلل سر زشتی را بالا برده و باعث تاخیرهای غیر ضروری شده است.

من برنامه ها ، ایده ها و نیازهای زیادی دارم ، اما انرژی کافی برای برآوردن آنها را ندارم.

آیا شما هم چنین احساسی داشتید؟

از کجا می دانید که کارهای زیادی وجود دارد که باید انجام دهید اما به نظر نمی رسد دلیل انجام آن را درک کنید؟

اما آتش دیگری که هر چند وقت یکبار می سوزد باعث می شود احساس افسردگی کنید. این می تواند منجر به سوء مدیریت ، خیانت و از دست دادن فروش شود.

صادقانه بگویم ، این یک واقعیت زندگی برای همه کارآفرینان و صاحبان مشاغل است … ما گاهی اوقات دچار این تردیدها می شویم. بالاخره ما انسانیم!

خبر خوب این است که این تعطیلات ممکن است فقط کوتاه مدت باشد … در صورت انتخاب شما.

بله ، انتخاب شماست.

زیرا یک چیز را آنقدر خوب می دانم که هیچکس نمی تواند آن را بگوید یا انجام دهد که باعث می شود ناگهان حرکت کنم!

تنها کسی که مسئول آن است من هستم.

خوشبختانه این اولین باری نیست که با کمبود انگیزه روبرو می شوم و می دانم که آخرین بار نیز نخواهد بود.

و آگاهی از این که بسیار کمک می کند زیرا می توان به راحتی آن روحیه دلپذیر را از بین برد و آن را به بینی افسرده تبدیل کرد.

بنابراین وقتی این اتفاق می افتد چه کنم؟

اولین چیزی که من اعتراف می کنم این است که این اتفاق افتاده است و من خودم را با آن مغلوب نکرده ام.

البته ، من مطمئن می شوم که همه چیز انجام شده ، انجام شده ، انجام شده است. اگر این بدان معناست که خودم را کمی تحت فشار قرار دهم تا لیست فوری -do را ایجاد کنم ، این چیزی است که من باید انجام دهم تا نه تنها با خودم ، بلکه با مشتریان و تیم ما نیز صادق باشم.

و اگر این بدان معناست که من فعالیتهای جدیدی را که قصد دارم به سرعت انجام دهم دریافت نمی کنم ، پس اینطور هم باشد.

اما این بدان معناست که شما به زمان کمی برای مراقبت از خود ، معاینه خود و حتی درمان خود در صورت لزوم نیاز دارید.

چگونه است؟

من فکر کردم لیستی از مواردی را که می توانید بررسی کنید دفعه بعد که احساس می کنید دلیلی برای آن ندارید به اشتراک می گذارم. من این هفته کارهای زیادی انجام دادم و در حال حاضر احساس بهتری دارم!

  • بپذیرید که این احساس طبیعی است و یادآوری کنید که این احساس نیز از بین می رود.

  • مجله تقدیر خود را باز کنید و همه چیزهایی را که در مورد تجارت خود قدردانی می کنید بنویسید. هرچه بیشتر روی جنبه های مثبت تمرکز کنید ، راحت تر می توانید دیدگاه خود را در مورد منفی تغییر دهید.

  • FAO را به خاطر بسپارید. اما چرا کسب و کار خود را راه اندازی کردید؟ هدف شما چیست؟

  • اهداف شرکت خود را مرور کنید یا برای آنها روشن کنید. وقتی انگیزه ی چرایی کار به میان می آید ، اهداف انگیزه ی خوبی دارند.

  • شما توسط افرادی احاطه شده اید که به شما الهام بخش ، دلگرم کننده و آرامش بخش شما خواهند بود. این یکی از نقشهایی است که من با مشتریان مشاور خود بازی می کنم.

  • به اخبار نگاه نکنید و نظرات مخرب را در شبکه های اجتماعی نخوانید. بدترین چیز این است که همه چیز را در جهان به یاد آورید.

  • کاری انجام دهید که روحیه شما را بالا ببرد. خواه برای پیاده روی ، بیرون رفتن با سرگرمی مورد علاقه خود ، یا بازی با بچه ها / نوه ها ، هر چه شما را خوشحال می کند ، باز هم اخراج خواهید شد.

  • در صورت امکان روزهای آخر هفته دور بمانید. من این کار را هر چند ماه یکبار تا زمانی که بتوانم انجام می دهم. من دوست دارم یک تختخواب و صبحانه محلی را بررسی کنم و برای شارژ باتری وقت بگذارم. من دوست دارم هتل های B&B و b Boutique را انتخاب کنم زیرا احساس می کنم از مشاغل کوچک نیز حمایت می کنم.

  • از صبح به نفع خود استفاده کنید و به کارهای مهم فهرست کارهای خود اهمیت دهید ، قبل از اینکه خستگی روز عصبی شما را شروع کند. صبح ها زمانی است که اکثر مردم بسیار مولد هستند ، بنابراین نباید در هنگام صرف صبحانه در شبکه های اجتماعی لغزید ، بلکه روی کارهای خانه تمرکز کنید و تأثیرات منفی که می تواند بر شما تأثیر بگذارد را حذف کنید. بقیه روزهای خود را.

  • با حذف قند و کربوهیدرات زیاد از رژیم غذایی خود مراقب خود باشید. کمی ورزش کنید ، تمرینات ناشتا را انجام دهید و یک شب خوب بخوابید. می دانم که این یک پیشنهاد سنگین است اما ارزش تلاش را دارد. برای من ، مه در مغز من از بین رفته است ، و من از زمانی که شروع به خوردن کربوهیدرات کم و تمرکز بیشتر بر سلامتی خود کردم ، احساس بهتری نسبت به زندگی خود دارم. برخی از منابع زیر را برای کمک بررسی کنید.

  • با انجام هر روز کاری در این هفته که به تجارت شما کمک می کند ، پاداش ویژه ای به خود اختصاص دهید. شاید به دنبال پیشتازی باشد ، ارسال یک پست کامل و ویژه در رسانه های اجتماعی با یک اقدام قوی برای تماس با شما یا ارسال خبرنامه. هر چه که هست ، اهدافی را تعیین کنید که پاداش می گیرند.

  • کتابهای الهام بخش بخوانید. قهرمانان زندگی شما چه کسانی هستند که شما را برای ورود به تجارت و رسیدن به اهداف خود الهام بخشیده اند؟ با خواندن آنها با آن الهام ارتباط برقرار کنید.

  • نظر مشتری را بخوانید و در مورد نحوه عملکرد آن با آن مشتری فکر کنید. به یاد داشته باشید ، احساس فوق العاده ای بود که روی آنها تأثیر گذاشت.

  • امیدوارم این لیست به شما انگیزه داده است تا راه هایی برای کسب درآمد و پیگیری کار خود پیدا کنید. فراموش نکنید ، همه کارآفرینان موفق همان چیزی را که شما تجربه کرده اید تجربه کرده اند.

    اگر می خواهید کسب و کار شما زنده بماند و پیشرفت کند ، مهم است بدانید که میزان انگیزه شما نقش مهمی در موفقیت شما ایفا می کند.

    بله ، زمان تردید خواهید داشت. همه ما انجام می دهیم! اما شما این انتخاب را دارید که یا بر شک و تردید تمرکز کنید یا آن حواس پرتی را تحت فشار قرار دهید و ادامه دهید. شما از آنچه می توانید انجام دهید شگفت زده خواهید شد!

    برای موفقیت در تجارت ،

    سوزان

    موضوعات پیشنهادی:

  • کتابها: با دلیل شروع کنید: رهبر بزرگ سیمون سینک همه را تشویق می کند تا کاری انجام دهند. این کتاب نشان می دهد که رهبرانی که بیشترین تأثیر را داشته اند ، طرز تفکر ، عمل و برقراری ارتباط یکسانی داشتند. سینک این ایده قدرتمند را دایره طلایی می نامد و چارچوبی را ایجاد می کند که در آن می توان سازمان ها را ایجاد کرد ، رویدادها را رهبری کرد و از مردم الهام گرفت. و همه چیز با چرا شروع می شود.

  • کتاب: دلیل را بیابید: راهنمای عملی یافتن اهداف برای شما و تیم شما توسط سیمون سینک. این کتاب شما را به جایی می برد با علت شروع کنید متوقف شد این به شما نشان می دهد که چگونه می توانید دیدگاه قدرتمند سیمون سینک را به کار بگیرید تا بتوانید در عمل الهام بیشتری داشته باشید و سپس به اطرافیان خود انگیزه دهید.

  • کتابها: مجله حقوق جذب دشواری. جالب تر اینکه می خواهید شادی را توسط دانا جی اسمیترز ایجاد کنید. این 52 هفته قانون جذب طراحی شده است تا به شما کمک کند اصول و ابزار قانون جذب را وارد زندگی روزمره خود کنید. می توانید هر هفته از سال را شروع کنید – فقط آن را بگیرید و شروع به نوشتن کنید.

  • کتابها: کد چربی: فاش کردن اسرار کاهش وزن (چرا روزه داری منظم کلید کنترل وزن است) توسط دکتر. جیسون فانگ. کتاب قابل توجه نویسنده مشهور نیویورک تایمز ، دکتر. جیسون فونگ ، یکی از متخصصان برجسته جهان در زمینه روزه داری برای کاهش وزن و استقامت ، که برنامه 5 مرحله ای او به هزاران نفر کمک کرده است تا وزن خود را کاهش داده و به سلامت پایدار برسند.

  • کتاب: راهنمای کامل روزه داری: بدن خود را از طریق پیاده روی ، یک روز در هر زمان ، شفا دهید و توسط دکتر توصیه شده است. جیسون فانگ. هزاران کتاب در مورد جدیدترین و بهترین غذاها نوشته شده است که به کاهش وزن و بهبود سلامت افراد کمک می کند. اما یکی از اجزای کلیدی یک برنامه سلامت م approachثر ، رویکردی آزموده شده است که اکثر مردم به آن توجه نکرده اند – با این حال ، ارتقاء سطح سلامتی می تواند انقلابی باشد. روزه این راز قدیمی است.

  • دانا سمیترز ، متخصص قدردانی به من ملحق شد تا در مورد اینکه چگونه شکرگزاری می تواند در موفقیت شخصی و شغلی شما تأثیر بسزایی بگذارد ، صحبت کند: اینکه چگونه شکرگزاری برای کسب و کار شما خوب است.

  • https://hillbilly.ir/آیا-این-تجارت-کند-است؟-13-راه-برای-تجدید-ن/feed/ 0

    [ بازدید : 34 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
    ]

    [ جمعه 30 مهر 1400 ] [ 0:14 ] [ Kevin ]

    [ ]

    ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
    بستن تبلیغات [X]